انواع بازي با طناب

سايت شرط بندي پويان مختاري


پرش هاي کنار هم انجام دهيد. طناب پرش را در موقعيت صحيح نگه داريد. هنگام چرخاندن طناب ، چند اينچ به سمت چپ خود بپريد. در هنگام چرخاندن طناب ، چند اينچ به سمت راست خود بپريد. هنگامي که از اين طرف به آن طرف مي پريد ، وارد يک ريتم شويد. [10]


10 جهش پهلو به پهلو يا به همان اندازه که مي توانيد در يک دقيقه انجام دهيد ، تمرين کنيد.


پرش هاي جايگزين پا را تمرين کنيد. به جاي اينکه همزمان با هر دو پا بپريد ، پاهايتان را جاي خود قرار دهيد ، انگار که در جاي خود مي دويد. زانوها را به سمت جلو بلند کرده و سعي کنيد کمي بالاتر از 1 اينچ از زمين بپريد. هنگام فرود ، روي گوي پاهاي خود بمانيد. [11]


10 پرش متناوب پا يا به همان اندازه که مي توانيد در يک دقيقه انجام دهيد ، انجام دهيد


پرشهاي ليفت تک پا را امتحان کنيد. فقط با پريدن روي پاي راست خود شروع کنيد. به آرامي روي گلوله هاي پاي خود فرود بياييد. سپس ، فقط به پاي چپ خود بپريد. به آرامي فرود بياييد. هنگام پريدن شانه ها را به عقب و قسمت بالايي بدن را صاف نگه داريد. [12]


به انجام پرشهاي ليفت يک پا ، در پنج طرف خود ادامه دهيد. يا هر کاري که مي توانيد در يک دقيقه انجام دهيد.


15 دقيقه طناب زدن را انجام دهيد. هنگامي که احساس کرديد با اين تغييرات راحت هستيد ، سعي کنيد همه آنها را در يک طناب پرشي قرار دهيد که کالري بسوزاند و بدن شما را تون کند. شما به يک طناب و يک تايمر نياز خواهيد داشت. [13]


با پرش اساسي ، به مدت يک دقيقه شروع کنيد.


براي يک دقيقه به جهش هاي کنار هم برويد.


به مدت يک دقيقه ، جهش هاي پا را انجام دهيد.


با پرش هاي تک پا ، به مدت يک دقيقه کار را تمام کنيد. هر بار که مي پريد پاها را عوض کنيد.


اين مدار را دو تا سه بار تکرار کنيد و بين هر مدار يک دقيقه وقفه داشته باشيد.


اين روال را يک بار در روز تمرين کنيد تا شاهد پيشرفت ها باشيد.

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
عکس آقای خامنه ای

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خبری آشپزخونه a b c بلاگ عصر تکنولوژي amarhan باورهای غلط در مورد کرونا چطور با تئوری توطئه کیو‌اِنان در هم آمیخته‌‌اند اخبار و مقالات مربوط به تجهیزات نظافت صنعتی یونیت صندلی دندانپزشکی فروشگاه ماینو لب رو به آسمان